2025./2026. mācību gada prioritāte un sasniedzamie rezultāti
Prioritātes
Sasniedzamie rezultāti
Turpināt pilnveidot kompetenču pieejā balstītu mācību procesu, mērķtiecīgi atbalstot bērnu valodas, dabas izziņas un kustību prasmju apguvi.
Kvalitatīvi
Mācību procesā nodrošināt bērnu vārdu krājuma paplašināšanu un jaunapgūto vārdu pielietošanu praktiskās situācijās.
Izmantot kustību pauzes bērnu koncentrēšanās spēju palielināšanai mācību procesa norises laikā un veselību ietekmējošu paradumu veidošanai.
Papildināt metodisko materiālu bāzi un mācību vidi ar dabas materiāliem kustību, radošuma un valodas prasmju apguvei.
Mērķtiecīgi iesaistīt izglītojamo vecākus pārejas uz Vienotu skolu un iestādes Profila īstenošanā.
Kvantitatīvi
2 reizes mācību gadā pedagogu kolektīvam organizētas profesionālās sarunas ar metodiķi par valodas integrēšanu katrā rotaļnodarbībā.
2 reizes mēnesī vērotas katrā grupā pedagogu īstenotas rotaļnodarbības un organizētas sarunas ar vadības komandu, lai pilnveidoto pedagogu kompetenci valodas mācību jomas jautājumos.
5 reizes nedēļā sistēmā Eliis visām grupām fiksētas plānotās aktivitātes kustību pauzēm.
90% skolotāju, izmantojot dabas resursus, izveidojuši/izgatavojuši un prezentējuši 2 materiālus valodas apguvei, 2 materiālus radošuma veicināšanai un 2 kustību attīstības sekmēšanai.
3 reizes mācību gadā vecākiem tiek aktualizēts 2025./2026.m.g. plāns pārejai uz Vienotu skolu un Iestādes profila ieviešanas plāns.
Vecāki mācību gada laikā tiek iesaistīti 2 grupu pasākumos, kas sekmē bērnu valodas krājuma paplašināšanu un 2 aktivitātēs dabā.